sobota, 8 grudnia 2012

Zima

Hej..
W tym roku zima będzie..
Yyy.. Noo.. Yyy..
Zimna..?
Znaczy . Będzie śnieg..
Znaczy.. Już jest śnieg..
Boże jak nie ogar..
Ale co się dziwić.. Co dopiero wstałam..
U mnie na wiosce .. Jest już śnieg.. :D
Oglądam właśnie Herkulesa..
Na Disney Channel..
Bo siostra poszła na dwór..
I nie wyłączyła telewizora..
A chciałam ogłosić.. że jak będzie 
1000 czytelników mojego i Karoliny bloga
To obie rzucimy się plackiem na śnieg..
Ktoś zrobi nam zdjęcie i wrzucimy na bloga..
Więc wyzwanie czas zacząć..
Namawiajcie.. znajomych..
I niech znajomi ogłoszą to znajomym..
Sąsiadom.. Bezdomnym..
Psom.. Kotom..
Kurcze jeszcze.. Najlepiej niech będzie bilbord..
Róbcie.. plakaty.. xD
Nie oczekuje tg od was .. Ale tylko daje pomysły..
Na to żeby zobaczyć mnie i Karolinę w śniegu pak plackiem.. xD
No to tyle co chciałam powiedzieć..
Paa. ;*

Klaudyśka ;33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz