środa, 5 grudnia 2012

Dissy na You Tube


Witam milordy..

Dzisiaj chciałam porozmawiać o Dissowaniu
Jak ktoś nie wie co to jest..
To niech se w google wpisze..
Ale powiem tak szybko że to jest naśmiewanie się z kogoś 
W filmiku.. 
A więc..
Ostatnio wpisuje w You Tube KolorowyVlog..
No i patrze a tam.. chłopak nakręcił 
Diss.. kolorowego..
Oglądnęłam to.. i stwierdziłam
Że ten Diss był beznadziejny i chamski
Ten chłopak, który go nakręcił..
Dodaje jakieś głupie filmiki z baterfilda (nie wiem czy to baterfild, ale to była jakaś gra)
To niech je robi.. 
Jakby on się czuł gdyby ktoś nakręcił o nim Diss..?
Lub jest taki facet..
Który Dissuje wszystkie polskie Vlogi
Np. LittleBlueBerrySmile, KolorovyVlog, SzybkiVlog...
I wiele, wiele innych..
Dla mnie ten facet się nudzi..
A hejtowanie mu nie wystarczy..
Rozumiem.. że niektórzy vlogerzy dissują, bo komuś zazdroszczą..
Lub.. się odwdzięczają innym.. za jego dissy..
Albo mają wojnę..
Ale żeby od razu zakładać o tym Vloga..
To dla mnie idiotyzm..
I jeden z 7 grzechów głównych, czyli zazdrość
A czy wy zostaliście zdissowani, lub co o tym myślicie...?
Piszcie w komentarzach..
Paaaa ;*

Klaudyśka ;33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz