niedziela, 23 grudnia 2012

Informejszyn ;(

Hej , hej..
Mam przykre info..
Kara nie będzie prowadzić bloga..
Nie zmieniam konta i wgl.. 
Bo to nasze wspólne konto..
Logo wkrótce zostanie zmienione..
Ale adres strony niee.. 
Znaczy że nie będzie "kara i klaudia zapraszają na bloga"
Tylko coś innego..
Ale strona nadal będzie "kara-oraz-klaudia.blogspot.com"
Dlaczego to ja powiem zaraz..
Karolina będzie kożystać z tego konta np. do You Tube .. lub .. ogólnie Gmaila..
Po prostu sama będę prowadzić bloga .. dodawać posty i wgl..
A kara.. nie będzie już dodawać postów..
Dlatego że jest tak leniwa że nie chce jej się nic..
Nie to że się z nią pokłóciłam tylko jak nie chce jej się nic robić..
To sama będę prowadzić bloga..
Ale spokojnie to jeszcze nie jest postanowione..
Jak będę pewna na 100% to napisze krótkiego posta 
Że oficjalnie blog jest mój.. 
Ale konto Gmail moje i Karoliny..
No to tyle..
Po świętach dodam posta z zdjęciami..
Co dostałam pod choinke.. A co chciałam tak naprawdę dostać.. i wgl..
Too .. paa

Klaudyśka ;33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz