niedziela, 16 grudnia 2012

Koniec świata..?

Hej..
Często zadajecie sobie to pytanie
Czy koniec świata będzie czy nie..?
Ehh.. moim zdaniem nie będzie..
Bo z tym kalendarzem majów to było tak.
Odczytali z niego że będzie koniec..
I zrozumieli że koniec świata..
A to chodziło o koniec kalendarza majów..
A oni nie wiedzieli.. i sprzedali to prasie..
Potem jak się wyjaśniło to znowu sprzedali to prasie..
Ale niektórzy ludzie zrozumieli.. a inni nie..
Np. mojej koleżanki wujek.. Kupił dużo świeczek..
Gdyż przed końcem świata mają wyłączyć wszystkie elektrownie..
No i na co mu to..?
Tylko kasę na świeczki stracił..
A moja mama poszła na logikę..
Cyganka kiedyś wywróżyła mojej babci że będzie żyła 86 lat..
Obecnie moja babcia ma 64 lata..
A skoro będzie żyć 86 lat.. 
To jak może być koniec świata za 5 dni..?
Heh.. Nie ma jak logika..
A moja pani od matematyki fajnie to ujęła..
Naukowcy stwierdzili coś z niczego.. A to jest niemożliwe..
Jak ma być ten koniec świata.. 
To my chociaż chcemy sylwestra..
Ehh... Jak ten piątek 13.. No ludzie..
Ja miałam wtedy takie szczęście że masakra..
Znalazłam 50 groszy przed sklepem..
A właśnie tyle mi brakowało do chipsów..
Wiem.. pech na maksa co nie..?
A wszystko to przez tego typu zabobony w które ludzie wierzą.. 
Dobra nie będę was już zanudzać..
Do next posta.. 
Paa.. :))

Klaudyśka ;33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz